eBoi
Jak załatwić sprawę?
Inspektor ds. Promocji i Informacji
Do zadań Inspektora ds. Promocji i Informacji należy:
- przygotowanie i koordynowanie polityki informacyjnej w środkach masowego przekazu,
- inicjowanie i koordynowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,
- planowanie i zakup materiałów promocyjnych,
- współpraca z miastami partnerskimi,
- koordynacja zagadnień dotyczących udzielania informacji w odpowiedzi na artykuły zamieszczone na łamach prasy,
- przygotowywanie własnych materiałów informacyjnych dla środków masowego przekazu,
- nadzór merytoryczny i kontrola realizacji umów w zakresie przygotowywania i publikacji materiałów informacyjnych,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,
- współpraca z Wydziałem Rolnictwa, Nieruchomości i Ochrony Środowiska w celu przygotowania kompleksowej oferty inwestycyjnej,
- archiwizowanie wszelkich materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- organizowanie gminnych akcji charytatywnych i imprez rekreacyjno-kulturalnych, przy udziale Gryfickiego Domu Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej,
- prowadzenie akcji informacyjnej o stosowanych ulgach i preferencjach wobec podmiotów gospodarczych,
- organizowanie udziału Gminy w wystawach i targach turystycznych i gospodarczych,
- nadzór i prowadzenie strony internetowej Gminy,
- realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy,
- przygotowywanie planu wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań oraz sprawozdań z realizacji budżetu,
- prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.
aktualizacja: 26.02.2021 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Luiza Kowalska | 09-04-2013 14:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Luiza Kowalska | 26-02-2021 13:48 |